onsdag 11 december 2013

Det ständiga plockandet.

I morgon kommer två av grannarna över med deras kids efter att jag och My kommit hem från dagis. My somnade för en timme sen och sen dess har jag städat undan i köket. Vill ju inte att hemmet ska se ut som skit heller.. bättre lite damm i hörnen än ett rent helvete säg? :-D

Nu ska jag gotta i mig lite té, satsumas och även lite ostriskakor, kvällssuget kom på besök.
Ska även kika om jag hittar nåt avsnitt av serierna jag följer. Skulle ju vara väldans trevligt!



4 kommentarer:

erika sa...

säsongsavslut på SOA har kommit idag, det ska jag kika på :)

Carita sa...

Åh, tack för tipset! Men är det redan slut?!??

erika sa...

yes! S06E13 final.. å herregud vilket avsnitt.. jävla bra serie

Camilla sa...

Tycker att jag städar och plockar varje dag, men det märks ändå ingen skillnad. Avskyr när det är alltför stökigt och rörigt! När jag väl plockat undan allt orkar/hinner jag inte mer för då vaknar lillan..så det där med att dammtorka o greja ligger jag på efterkälken med :/ Borde anlita städhjälp, ska ju inte vara så dyrt efter rut-avdrag sägs det :)