måndag 9 december 2013

Julkort.

Don't want to sleep. Så säger My's hjärna just nu i alla fall. Hon somnade en stund för att sen vakna en stund efter att Björn kommit hem. Nu ligger hon i våran säng med Björn som försöker söva henne där istället. Verkar inte gå så bra eftersom att det kommer både skrik och prat om vartannat..

Min dag har varit rätt ok. Tyckte det var lite drygt i morse på jobbet bara när man ska hinna göra allt nån annan har slarvat med. Men men, får ta det med de personerna då vi antagligen inte får till ett personalmöte denna månad.. Jo, nåt annat roligt är att julkorten har kommit till våra nära och kära. Och många har redan hört av sig och tackat för korten :-). Det är kul att en sån liten grej kan vara så uppskattad!


I morgon jobbar jag till 15.00 och därefter ska jag möta upp Therese i Skärholmens centrum för lite julklappshopping. De jag har julklappar kvar att köpa till är syrran, Björn och Therese. Sen börjar jag nog känna mig rätt nöjd. Sen kommer Therese över på lite middag, trevligt trevligt!

Nu ska jag surfa vidare, ha en bra kväll alla ni där ute!

Inga kommentarer: