tisdag 12 maj 2015

Pasta med ädelost och kalkonpasta.

Nu är man mätt och belåten! Fick Viktväktarmatkassen i går från City Gross men det var så pass sent så jag hade hunnit laga middag innan det.
Nu testade jag på en pastarätt, 13 points "kostade" den. Mycket gott! Det blev några matlådor utöver så jag tänkte frysa in några och ge syrran en matlåda så hon har lite lunch i morgon då Björn säkerligen inte vill ha en matlåda med ädelost i, hehe.



Fick hem Desperate Housewives säsong 3-boxen i brevlådan i går dessutom, budade hem den för 66 kr ink. frakt, så jag känner mig nöjd. Viaplay är ju avslutat så då kan jag inte se serien online längre, Netflix har inte den serien tyvärr, och jag bytte till Netflix för att den tjänsten fungerar bättre.

Det händer lite framsteg här hemma, My sov utan napp i natt, mest för att jag tröttnat på att hon vilar så många gånger per dag, så hon kan få åtkomst till sin napp. Och det var faktiskt inga problem. Så det ska vi fortsätta med på nätterna!

Nu måste jag jaga lilleman!

Inga kommentarer: