onsdag 13 maj 2015

13 Maj.

Onsdag i dag. Just nu sitter jag med storskrutt och ser på Hitta Nemo medan Loui sover en stund.
När filmen är slut ska vi till affären för att handla lite grejer, ska plocka upp mamma på vägen och när vi handlat klart plockar vi upp syrran på vägen. Härligt med lite familjesällskap :-).

Herregud vad skönt det var att träna i går. Körde all-in med ben och rumpa, kommer att känna av det i morgon, hehe! I kväll ska jag träna igen, denna gång får jag sällskap av Fredrik dessutom. Kul med lite träningssällskap, enklare att komma iväg då dessutom.

I morgon är det Kristi Himmelsfärdsdag va? Har inte så mycket koll på dessa röda dagar då man alltid jobbat vare sig det varit röd dag eller ej. Får det händer nåt mer på altanfronten då karlsloken är ledig, det vore ju trevligt! I dag regnar det, så det är inte så aktuellt att måla staket.. + båda barnen hemma, lite halvknepigt då.


Nä, nu ska jag gå och göra i ordning lite lunch till lillskrutt och nåt till mig också. Ha en bra Onsdag!

Inga kommentarer: