måndag 11 maj 2015

Barn på språng ..

..  innebär mindre tid för allt annat. 
Då blir bloggen lidande. Loui är inte kvar där man lämnar honom med andra ord. 30 sekunder senare är han på andra sidan huset (spring spring mamma!). En riktig kravlare. När som helst börjar han väl ställa sig upp mot saker och ting och sen kommer gången, huvva... blir till att ha hjärtat i halsgropen i sommar!


I dag har jag haft båda barnen hemma. My är inte helt hundra än och börjar hosta när hon springer/busar och är rätt snorig fortfarande, så hon var snällt stanna hemma tills hon är bättre. I dag har vi varit ute mestadels av dagen. Jag har målat, målat och målat. Och det syns på mitt ansikte. Är röd som en kräfta efter flera timmar i solskenet. Åh vad jag älskar att vara från Norden dessa gånger, NOT.

ÄR HELT SLUT just nu. Matkoman infann sig direkt efter maten, och nu skulle jag ärligt talat kunna somna här i soffan.

Fick Viktväktarnas matkasse för en timme sen. Hann dock laga annan mat innan matkassen anlände, så det blir till att göra en middag i morgon. Tycker alla recept såg goda ut.
Efter middagen är planen att åka till gymmet dessutom. Förhoppningsvis är jag lite piggare i morgon kväll än vad jag är nu.

1 kommentar:

Camilla sa...

Ja, kids är verkligen tidsslukare...man har ju nästan ingen tid över när de härjar på om dagarna :) Gäller att försöka hinna stanna upp och njuta av allt deras bus med :)