onsdag 6 maj 2015

Fördelar med altan.

Då var den här dagen till ända, nästan.
My och Björn sitter här bredvid mig och ser på lite ishockey-VM, Sverige-Kanada. Sverige leder med 3-0. Najs. Fast självklart hejar jag mest på Finland och ska se till så My också hejar mer på Finland än Sverige, mohhahaha...

I dag har vi inte fått så mycket gjort. My har varit på dagis halvdag, hon orkade inte springa runt med barnen utan att få hostattack tydligen. Vi har lekt ute och inne, Loui har gått i sin lära-gå-vagn och han är SÅ DUKTIG. Går själv långa sträckor. Bra att kunna gå långa vändor på nya altanen, här hemma är det lite mindre utrymmen att knatar runt på, tyvärr. Gräset har jag klipp för första gången i år också, skönt att ha det gjort.

Ska strax göra i ordning lite té... å kanske ta mig en skål Ben&Jerrys... kanske.
Har inte tid för nån träning denna vecka. Det där med squats har jag lagt på hyllan dessutom. Det var inge roligt att göra då jag bara hade mig själv att utmana (therefore the name träningsperiodaren). Jag och Cathi gjorde dock flera vändor med knäböj på våran nya altan, så lite träning har jag fått i dag, hehe.

Moster/syster var här en sväng också, då passade jag och My på att baka lite till kommande Vårfesten i lekparken på Lördag, sjukt goda hallonsnitt, My tyckte vi skulle ha i choklad, och det var jag förstås inte sen på att tacka nej till. Hoppas folket gillar dem på Lördag!







Inga kommentarer: