tisdag 14 juni 2011

Vars e solen..?

Den kommer och går men jag vill att den ska visa sig ordentligt idag iaf, för resten av semesterveckan såg det rätt mulet ut. Måste ju få bort mina fula "linneränder"!!!





Idag hittade jag iaf några klänningar på Ginatricot. Letade egentligen efter en speciell lång klänning som jag såg i Farsta igår men min storlek i den klänningen fanns inte i Skärholmen heller, och för en gångs skull var klänningen för stor, den du.

Filmen igår var ju asrolig, precis my cup of tea!

Vafan, solen försvann helt och hållet nu. Kanske en pik till mig att ta mig till gymmet idag snart...

1 kommentar:

Camilla sa...

Ooh, nice ha ränder! Själv är jag vit all over :P

Och du har rätt, svettstank är ingen höjdare det heller :( Känns iofs lite mer naturligt med det på ett gym än massor med parfym, fast jag undviker helst båda :D