måndag 20 juni 2011

Mätt och belåten!


Nu har jag ätit med syster och min gubbe. Hennes kille kom tyvärr aldrig över på middag, maybe some other time.
Det vart väldigt gott med kycklingkryddan.
Testade Herb & Lemon och nu har jag Barbeque och Paprika kvar att testa på :-).


Måste säga att det var lite spännande att se innehållet i påsen. Först trodde jag att det var en pulversås men icke. I första delen av påsen som man öppnade fanns det en påse och i den andra delen fanns det en blandning av kryddor.
Så man hade i kycklingen i påsen och i med kryddorna och blanda runt en stund och sen lät jag den ligga i kylen en stund.
Efter det var det bara att steka kycklingen och göra resten av maten. Simpelt!
Och gott!!

2 kommentarer:

Lauritzen sa...

såg supergott ut, när ska du bjuda mig på middag? :)
Lördag kanske?

Camilla sa...

Har provat paprika själv, yuuuummie! Den var jättegod och jag är nyfiken på de andra :D


Ser fram emot framtida blogginlägg om du-vet-vad :D