söndag 19 juni 2011

Shopping.

För ett bra tag sen beställde jag ett par conversedojjor genom blocket och fick hem dom för typ en eller två veckor sen. Betalade 399:- istället för 699:- som dom i vanliga fall brukar kosta i affären.. Och ingen fraktkostnad heller. Rätt najs. Köpte bara ett par men hade man köpt fler så hade det blivit billigare.







Och i veckan hittade jag en fin sommarklänning på Ginatricot.
Jag har inte shoppat så mkt på sistone men lite, har ni hittat nåt fint på sistone?

Idag har jag hittat lite i Sickla men inget till mig själv :-)...

1 kommentar:

Camilla sa...

Det var ju ett jättebra pris :) Vi fick 270 för de vi sålde på tradera och de är ju inte ens använda förutom den där lilla korta promenaden, så killen som köpte dem gjorde ett fynd :)

Går allt bra för dig? Är ju så nyfiken och väntar på inlägg från dig ang du-vet :D