onsdag 15 juni 2011

Mutter..

Jahapp, ikväll skulle jag och Björn äntligen ha hittat på nåt tillsammans, på våran semester.
Han har ju varit borta sen i Fredags och kom hem sent igår kväll.
Men självklart dyker nåt annat upp. Och självklart är det nåt (handledarutbildning så han kan övningsköra med sin syster) han ska gå på men våran gemensamma semester känns inte så gemensam just nu...

Bitter?
Jag?
Nä, varför tror du det?
Har typ inte gjort nåt dom senaste tre kvällarna.
I Söndags kom brorsan över med sin dejt men dom blev inte kvar länge.
I Måndags kväll skulle jag träffat Erica men självklart är man asatrött och åkte hem och somnade vid sex på kvällen..
Igår, jadu, Björn kom hem igår kväll... Men jag hade inga planer och det verkade alla andra ha, eller ja, ingen annan har semester just nu..
Och ikväll blir det nog till att vara ensam igen. Får se vad syrran säger efter att hon slutat jobba, hon skulle en sväng till sin nya lägenhet kanske om inte hennes nya tv har kommit till Micke än.
Näfan, jag e lite bitter på Björn just nu känner jag.
Skulle fan inte förvåna om det dök upp nåt imorrn med och resten av veckan...


Tur man gjort nåt som e bra för själen idag. Träning + lite sol på balkongen får en att må lite bättre. Hoppas att det blir bättre väder resten av veckan än vad smhi har förutspått...

3 kommentarer:

sarah sa...

svar: Mmmmm låter super :)
Får jag testa någon dag! :) TACK!

sarah sa...

svar: Haha coolt :)
Men detta är en "vanlig" massagesalong så jag tror bara hon har vanliga bänkar. Dock avbokade hon mig så jag väntar till efter min förlossning!

sarah sa...

sarah: haha ja det kanske han får :)
Om jag vågar fråga Stina ännu en gång om hjälp med att fixa den! Haha :)