lördag 18 juni 2011

Trevlig gårdag.

Nu har man precis vaknat *gäsp*. Jag kan inte påstå att jag inte är utvilad efter den här veckan :-).




Igår var vi till Bro där vi träffade mina sysslingar + kusin + Carola, dom har nyligen flyttat, inte långt ifrån deras gamla bostad men till en villa istället, och dom hade ju jättefint (byta mot vår bostadsrätt?!?). Och ungarna var lika busiga och gulliga som vanligt. Oliver busade runt med Björn och Wilma fixade till mitt hår :-), och då ville ju Oliver fixa Björns hår...



Fint va??

Och sen åkte vi till mammas kompisar som bodde närmre oss när vi var yngre och som vi umgicks mycket med då. Var nog minst tio år sen jag träffade dom så det var väldigt kul att ses igen.

Men innan vi åkte till Bro så åkte vi förbi en plåtverkstad på vägen. Björn ska lacka om Audin och därmed bli av med repor och rost i lacken. Får se när den blir inlämnad och när vi får tillbaka den. Tror Björn sa att det tar två veckor, så jag är tveksam till att vi får tillbaka bilen innan vi ska till Finland.
Det återstår dock att se.




Idag ska vi träna och så ska vi på musikcafé och lyssna på hans syster vid Skeppsholmen.

Inga kommentarer: