måndag 8 juni 2015

Ont i ryggen efter tunga lyft..

Måndag kväll och snart dags att lägga sig i sängen. Som jag skrev innan så sover inte lilleman världsbäst i kväll heller. Blir till att ta in honom till mig senare sen.

I dag har jag shoppat ännu mer... hittade huvtröja, bikini, ett par fina jeans (50% rea), shorts, boxertrosor från pieces och en jättesöt byxdress till My. Älskar färgen på bikinin, hoppas bara den sitter bra sen (!!). Nu får det vara färdigshoppat i alla fall... känner mig väldigt nöjd i alla fall!


Efteråt hämtade vi My på dagis och gick ner till parken med Alice och Nils med mammor och syskon. Där hängde vi en stund innan det var dags att åka till Ikea för att införskaffa ny resårbotten och bäddmadrass. Den gamla hade fan gjort sitt. Det ska bli grymt skönt att lägga sig sen, speciellt med tanke på hur hårt man kämpade för att få in den i sängramen och få ut den gamla!

Nu ska jag söka lite jobb. Tu-de-luu!

Mina två ögonstenar. Så underbart fina och härliga, speciellt när de är så glada!

Inga kommentarer: