onsdag 10 juni 2015

Bästa presenten fixad till ...

.. bästa systern!
Hon fyller 30 år den 24:e Juni och hon ska få det bästa av det bästa!



30-års fest blir det i början på Juli, hon och hennes sambo slår ihop sina födelsedagar. SÅ KUL! Mamma ska vara barnvakt till både My och Loui, ännu roligare att kunna partaja utan att stressa hem!


Bilden ovanför. Dagens oss. Nu ser jag dock inte ut så längre. Tog på mig jeans och kofta då det inte blev så varmt ute som jag trodde. Nåja. Inget regn.

Vi fick besök av Therese och hennes mamma Pia vid lunch. Mycket efterlängtat häng. Satt och pratade om allt möjligt.

Om en stund ska skrutt hämtas på dagis och en timme senare är det knytkalas på dagis. Det blir nog skoj! Dock ska jag inte äta nåt då jag redan ätit en "riktig" måltid i dag redan. Blir en Naturdiet-bar till middag. Lite tråkigt men måste lägga band på mig själv då jag har alldeles lätt för att stoppa i mig för mycket onyttigheter.. skönt nog fick jag till en pw på Älvsjöspåret i morse. Välbehövligt.

Nu lite DH innan hämtning!

Inga kommentarer: