söndag 7 juni 2015

Min belöning..

Denna vecka har varit jävligt tuff. Björn skadade sig för flera dagar sen och har i princip inte kunnat göra nåt.. varken hjälpa till med barnen eller hemmet, så jag har fått göra det dubbla. Och mitt i allt har Loui tandsprickning, not fun at all. Nätterna är som ni läst kaos. Känner mig helt slut men mitt driv har hållts igång i och med att jag sett fram emot denna dag. Jag och syrran planerade in shopping i dag. Björns familj kommer över om ett par timmar och då drar jag iväg hemifrån för att få lite egentid. Något jag VERKLIGEN behöver. Jag måste skaffa mig en ny garderob då jag gått ner en storlek. Inte kul att behöva gå i kläder som är för stora.. sååå, nu vill jag att timmarna ska flyga förbi så tålamodet hinner laddas upp lite för kommande vecka!

Inga kommentarer: