onsdag 10 juni 2015

Knytkalas på förskolan.

Kunde ju inte valt ett sämre tillfälle att börja med min korta diet med bars och shakes. Det fanns ju massa gott som föräldrarna hade tagit med till "avslutningen", ångrar mig lite men måste göra det här.

My kommer att gå på dagis i sommar men hon kommer vara hemma några veckor förstås, dessutom kan jag ta hem henne lite som jag vill i och med att jag är hemma med Loui, även fast det står att hon ska gå på dagiset. Usch, känner att jag behöver förklara mig lite varför My kommer gå på dagis i sommar men både jag och Björn anser att det är bäst så. I alla fall så länge det finns andra kompisar där som hon kan leka med.

Det var i alla fall väldigt trevlig på knytisen. Vi fick höra lite sång och dans och även vara med på ett litet hörn, sen blev fröknarna jätteglada över blommorna Vendela fixat från oss. Sen att vi fick bra väder till detta evenemang var ju inte fy skam. Bra eftermiddag/kväll!

Inga kommentarer: