torsdag 21 november 2013

Tränings"kraven" denna vecka avklarade.

Nu har jag kört mina tre dagar den här veckan. Åh så skön känsla jag har i både kropp och själ. Får se om jag kanske tränar nåt i helgen. Det ser rätt späckat ut dock och motivationen brukar inte ligga på topp då.. Körde för övrigt rygg och biceps idag. Tror jag hatar att träna biceps mest av all styrketräning... finns så få och tråkiga övningar till det...



Jag ska iväg till kontoret om en stund för att vara med på en intervju av en eventuell timvikarie. Sen åker jag raka vägen till brukarens skola och jobba till 22 ikväll.
Så skönt att det redan är Torsdag idag, återigen flyger veckorna förbi. ME LIKE.
Hann tömma diskmaskinen och fylla den innan jag hoppade in i duschen och plocka lite allmänt här hemma. Sen har jag skrivit en liten lapp till Björn där det står att både han och My får plocka undan efter sig lite ikväll, tror dessutom det är viktigt att hålla på det där med att My faktiskt får plocka undan i sitt rum, det ska inte mamma och pappa göra varje gång. För imorrn kommer ju H och utför en provstädning här hemma hos oss, så då måste det vara undanplockat om man inte vill att städtiden går åt till sånt "onödigt" och dessutom sen inte hitta grejerna...
Träffade på Maria på väg hem från gymmet idag, och frågade om jag kunde komma över en sväng medan H städar här hemma.

Nu ska jag dricka upp mitt té och sen bara njuta av lite mer egentid. Ha en underbar Torsdag alla ni där ute!

Inga kommentarer: