söndag 17 november 2013

Söndag 17 November

Högsäsong suger...
Träffar knappt min karl den här delen av året. Är det inte en massa papper och annat skit på hans jobb så är det jourjobb. Men men, jag vet hur det fungerar det här med högsäsonger, men även jag måste få klaga lite.

My sover men vaknar nog när som helst. Vi skulle åkt över till Erika och Nicklas for some dinner men jag avbokade det. Känns liksom inte helt ok att vi ska äta middag alla tillsammans med de och så är min bättre hälft borta på jourjobb, meningen var att ses allihopa, hela familjerna liksom.


På förmiddagen har vi i alla fall varit ute en liten stund, och därefter gick vi hem till Vendela och Alice för lite lek och té. My är inne i nån dum period då hon puttas och till och med slår andra barn, och det händer när hon inte får som hon vill. Väldigt frustrerande för oss som föräldrar då det enda vi kan göra är att säga ifrån ordentligt, men det funkar inte några längre stunder tyvärr. Jag hoppas på att det är en övergående period...!

Nu ringde syrran så nu har jag inte tid att blogga mer...

Inga kommentarer: