fredag 22 november 2013

Snart helg!!

Sitter här och kollar på ett avsnitt av SOA innan jag ska iväg och jobba. H var hit och vi pratade en hel del om städning, önskemål och andra grejer. Så vi körde faktiskt ingen provstädning, hörde ju direkt att hon är ordentlig och snabb på det hon gör, så det känns helrätt det här. Första städningen blir den 20:e December, typ en storstädning innan julen, så perfekt! Vet inte hur vi gör i jul faktiskt. Om vi firar här hemma eller hur vi gör. Vet dock att min mamma och min syster antagligen blir lediga över julen och att Björns familj inte åker iväg nånstans. Helst av allt vill jag att alla ska vara samlade på ett och samma ställe, men det vet jag inte om det går att ordna.. Önska kan man alltid.

Försökte ta bild på mig och My i sängen medan vi kollade på tv, så här bra blev bilderna... Suck.
 Bara kvällen att jobba, sedan är det helg. Fuckin' sweet! Tror detta blir en bra helg. Fullt upp men ändå bra. Nä, nu måste jag se på serien!

Inga kommentarer: