tisdag 19 november 2013

....

Då har jag varit hos grannen och fikat och pratat lite. Vi bestämde vad vi ska köpa till Henrik i present också. Jag ska fixa presentkort på XXL sport på Bromma Blocks imorrn, och så ska han få en flaska skumpa till. Blir skitbra det.

Även idag blev det träning. Igår körde jag ju ben och mage så idag fick det bli axlar, bröst och triceps, lite halvdan träning då inte bröstmusklerna riktigt ville lika mycket som jag. Tråk. Men jag är rätt nöjd ändå.



Ska strax iväg till jobbet, eller näe, inte riktigt.. ska köra bilen till Skarpnäck och därifrån ta bussen till Skärholmen (bussen därifrån går samtidigt som bussen här utanför, så jag förlorar ingen tid på att köra dit i stort sett). Så ikväll kommer jag hem 45 minuter tidigare ikväll, lätt värt det.

Aja, nu måste jag packa ihop och göra i ordning mig. Ciao!

Inga kommentarer: