onsdag 13 november 2013

Minus för veckans matkasse...

Ja ni, ska börja morgonen med att klaga på Linas matkasse. Den vart ju katastrof.... Den som packat har ju snurrat ihop det helt. Märkte i förrigår att menybladet för originalkassen fanns med men tänkte att jag då kunde ta fram recepten till inspirationskassen på nätet istället, dem finns ju på deras hemsida. Men när jag skulle ställa mig och laga en av maträtterna igår märkte jag att det fattades massor av grönsaker och andra råvaror till receptet och inte förns då märkte jag hur fel de hade packat. Råvarorna från originalkassen med köttet från inspirationskassen, det blev ju helknas. Så nu finns det liksom inga recept att följa och dessutom råvaror som inte ens är till för att matchas ihop med varandra... Så jag mejlade Linas matkasse igår och skrev om vad som hänt, hoppas de svarar fort för de får faktiskt ta tillbaka deras matkasse då det inte går att göra nåt vettigt med.. Eller skicka en ny kasse då de redan har debiterat mig för denna...


Så, då har jag fått i mig frukost även idag. Ska gå ner till vårat iskalla badrum (vi har valt att inte sätta igång pannan på "wintermode" än, så det är kallt på golvet där inne) och borsta tänderna och därefter röra mig mot jobbet.

Inga kommentarer: