onsdag 11 augusti 2010

Wiiie!

Bråket och tjafset är löst.. några dar senare liksom.
Nåja, jag hoppas han förstår det jag försökt säga för många gånger till honom den här gången.


Jag ska iväg om en liten stund och träffa upp Louise i Skanstull. Först ska jag bli av med 450 ml blod och därefter ska jag ta hål i läppen igen. Har saknat den piercingen. I want it back!

Gårdagen va väldigt mysig.
Först hjälpte jag Louise och Alexander att hämta hem lite grejer från hennes lägenhet i Jorbro som hon hyr ut. Sen åt vi lite middag och pysslade ihop ett 3D pussel.
Och därefter hälsade vi på Alexanders syster, hennes man och deras son som bara bodde tre trappor ovanför deras lägenhet. Nära och bra.
De va jättetrevliga och underhållande. Och ungen va ju minst sagt en riktig sötnos!

Sen i eftermiddag ska jag träffa Therese lite innan hon ska iväg och jobba natt.
Today's gonna be a good day :-).

Inga kommentarer: