torsdag 26 augusti 2010

Måtte den bli klar snart...

Sitter hemma och ugglar just nu.
Idag har det inte hänt så mkt.
Vi åkte till Bilcentralen och beställde lite delar till Bmw:n och sen till Hornbach och handlade lite mer grejer..
Igår fixades det en del på den.
Bussningarna fram blev klara.
Dörrsidorna e så gott som klara. De sitter på plats men det ska skruvas lite..
Backspeglarna sitter på plats och fungerar utmärkt.

Vi höll på till två på natten, hehe. Det tar sin lilla tid...
Och det som e kvar att göra är en service, lite på dörrsidorna som sagt och.. jafan.. kommer inte på nåt mer just nu.
Vill iaf börja köra bilen snart!!
Jag är dock riktigt glad över att jag har en karl som kan det där med bilar. Riktigt glad.


Imorrn ska jag träffa min kära söta Louise. Hon jobbar 14-20 så först ska vi träffas på stan på förmiddagen och byta ut våra smycken i fejjan så de sticker ut lite mindre..
Och på kvällen blir det till att hon kommer över, gör i ordning sig lite och sen drar vi till tatueringsmässan, och därefter nån krog :-).
Ska bli skoj!! Senast vi var ute på krogen hade vi hur skoj som helst!

Just nu är Björn iväg och tränar, hurtig som han är. Jag orkade verkligen inte träna idag. Tränade igår och i förrigår. Ska nog träna nån mer dag den här veckan innan man ska återgå till verkligheten igen.. på Måndag.
Nu - film.

1 kommentar:

Camilla sa...

Hade nästan hoppats lite på att du hade glömt det där, haha :) Men i'm on! Kommer nog ha svårt komma till skott med träningen just nu(lite för mkt på jobbet just nu), men maten ska jag väl fasen kunna få nån ordning på..å skippa allt godis :/