söndag 8 augusti 2010

What's all these about?!!?


Finns det nåt med drömmar som betyder nåt eller är det bara nåt man minns ibland???

Jag har nämligen haft de konstigaste drömmarna på sistone....
I Onsdags drömde jag om att jag fick tvillingar. Två små killar, och jag undrade var fan de kom ifrån. Jag verkade inte ens veta om att jag hade vart på smällen när jag fick de där två. Och så kände både jag och Björn att vi inte kunde komma på några namn, hur vi än försökte.. och allt kändes bara jättekonstigt och krystat med de här ungarna jag försökte hålla i famnen...
Berättade för Björn om den här drömmen. Han sa att jag inte skulle kolla på "Livet på BB" kvällen innan, haha.
Sen åkte han iväg till jobbet och jag somnade om igen då jag hade sovmorgon.
Därefter hade jag en dröm om Aliens. Ni vet de där Alien-filmerna... Den drömmen handlade om att hela jorden gick under och att vi alla flydde ifrån de äckliga jävlarna. Och det slutade med att många föräldrar lyckades skicka iväg sina barn i nåt skepp ut i rymden och blev sedan uppätna av alla Aliens framför ögonen på sina barn.. Något obehagligt att drömma om skiten. Jag har inga problem att kolla på filmen.. men att vara med och springa ifrån de jävlarna, det var inte lika skoj.

Nåja, det var drömmarna från i Onsdags. Inatt hade jag en skum dröm igen.
Handlade om att en vän till mig blev våldtagen, och att jag mördade snubben som gjorde det. Jag skar till och med av pitten på han. Sen så försökte jag och vännen på nåt smart sätt göra oss av med kroppen utan att FRA skulle på reda på det.
Visst blir man förbannad när sånt händer/har hänt men man har ju tillräckligt med vett i huvet att man inte går och gör en sån sak i verkligheten. Dock kommer de alltid för lindrigt undan i domstolen om de ens blir dömda alls. Det är det som är det sjukaste egentligen.

Näfan, nu ska jag äta klart min frukost och sen jobba min sista dag innan semestern!
Och efter jobbet kommer Louise och Alexander hit och käkar lite sushi. Lövly evening säger jag bara!

1 kommentar:

Camilla sa...

Hehe..jadu, vet inte hur man ska tolka dina drömmar, men det låter onekligen som om du ser för mkt på tv/film ;D

Fast jag skulle vilja ändra om rejält på min blogg..få en totalförändring! Vet inte om jag kan hitta någon mall för det :S Att ändra bakgrund kan jag ju göra med mallar som finns på nätet.men hela strukturen?

Härligt med semester hörru!! Sweet!