måndag 30 augusti 2010

Ny period!

Då har jag satt startskott för nya träningsperioden och det ska fan i mig tränas hårt!
Nån som är med?
Idag körde jag 45 minuter på crosstrainern, kan lova att det känns i fötterna, haha.
Men det känns skönt att komma igång igen.

Och idag var jag på jobbet för första gången efter semestern, allt gick suveränt och jag var faktiskt lite efterlängtad oxå :-).
Mkt slarv blir det så fort jag är borta... Me no like.


Nåja, bilen är äntligen ute på vägarna oxå. Riktigt kul.
Vi har ju gjort så grymt mkt på den! Allt detta:

  • Bytt ljuddämpare
  • Fixat ny inredning till dörrsidorna
  • Bmw-knopp till växelspaken som fattades
  • Fixat fönstrena som vägrade funka från början
  • Takluckan e fixad den med
  • Nya bussningar
  • Ny kylare
  • Tagit bort rost från skärmkanterna
  • Polerat och vaxat
  • Fixat finare fälgar och fetare däck
  • Slipat ner skärmkanterna på insidan då det tog i däcket
  • Bytt till nya finare sidoblinkers
  • Nya fjädrar
And that's it for now. Vi kanske ska sätta dit stereon från gamla Audin, göra service på den och byta ut blinkers. Skoj skoj! Den blir ju bara finare och finare! *me like*

Nu e jag verkligen så trött så det snurrar i skallen på mig. Björn kommer hem om en liten stund då han tatt en titt på Audin oxå som läcker in lite vatten, alltid nåt.
Han ska köpa med sig lite bacon så jag kan göra min goda pastasås.
Förresten. Nåt enkelt och bra tips på mat...?

1 kommentar:

Camilla sa...

Har du redan börjat? aaaah..!