måndag 16 augusti 2010

Köpa saker åt andra personer.

Helgen var underbar.
I Fredags var det kräftskiva och jag hade jättetrevligt.
Kräftorna och pajen va underbart, hade glömt bort att kräftor va så gott. Får nog ta en mini-kräftskiva med gubben nån kväll!

I Lördags kurerade jag mig och städade lägenheten.. och kurerade mig lite mer.
Igår mekade vi med bilen. Hon fick bussningarna bak utbytta och det var inte den enklaste uppgiften. Även fjädrarna bak byttes.
Sen åt vi tacos med Jenny och Alex och kollade på "Seven".
Under dan igår köpte jag en dvd åt morsan. Jag åkte hem till henne och installerade den när hon inte var hemma så hon fick sig en liten surpise när hon kom hem.


Idag tänkte jag tjacka en tv åt henne, hihi. Kul.
Hennes e i så dåligt skick och jag vill att hon ska kunna koppla in både box och dvd-spelare i tv. Hennes nuvarande tv har bara ett scart uttag. Huvva. Och så kostar tv:n bara 150 spänn så.. :-)

Inga kommentarer: