onsdag 25 augusti 2010

Det tog ett tag.



Inte förrän nu har jag känt för att blogga sen vi kom hem från vår lilla Sverige-tripp.
Sitter just nu och väntar på att gubben ska bli klar så vi kan åka iväg till Kungens hora (ursäkta, jag menar kurva) och lämna in lite grejer som inte vill funka som de ska..
Sen tänkte vi fixa till Bmw:n så man kan köra med den.
Backspeglar fick vi hem igår och inredningen till dörrsidorna sydde Björn klart igår, duktig som han är! Själv hade jag nog sytt lite på fingrarna istället.
Så det ska göras + byta bussningar fram. Sen e hon körduglig. At last.

Jo, semesternresan dårå. Den va rätt trevlig. I Torsdags åkte vi till Borås, stannade där över natten och åkte sen till Ullared på dan. Hittade en hel del grejer man kunde köpa. Men vi spenderade bara 3000:-. Stället var dock mkt större än vad jag trodde, haha.
Sen åkte vi till Göteborg efter att ha shoppat lite och bodde på hotellet Scandis Opalen, vi fick ett fint rum på 13:e våningen med panorama fönster och Hästens-sängar som man kunde justera lite :-). Så på kvällen gick vi över gatan och såg på "Inception", den va riktigt ball. Måste köpa!
Dagen efter åkte vi till Karlstad och stannade där i två dar. Vi träffade Björns två mostrar och bodde hos hans mormor, hon va rätt rolig.
Riktigt gammeldags, haha.

Vi har haft grymt dåligt väder på våran semester men det gör inte så mkt egentligen. Vi har fått en del gjort och fått vara mkt tillsammans. Lövly!

Nä, nu måste jag iväg lite.. Adios

Inga kommentarer: