fredag 18 september 2015

Mycket i skallen igen.

Vilken grym träningsvärk jag kommer få i helgen. I dag körde jag stenhårt med ben på gymmet.. efter några veckors "uppehåll".. eller lite för lite tid på gymmet helt enkelt.
Ojoj, får se om jag ens kommer kunna gå på Söndag.


Helgen är här och det är skönt. Dock har jag fått ett dilemma på nacken. 
Har fått jobb i Nacka, dock inte skrivit på några papper... det kommer på posten nästa vecka. Däremot fick jag ett annat erbjudande när jag skulle prata med bitr. rektor på nuvarande arbetsplats. En förlängning på vikariatet, fram till sommaren, alltså + 6 månader, bara så där. Så nu är det en fight i skallen igen. Jävla skit. Eller ja, bra är väl det erbjudandet. Trivs jättebra där jag är nu. MEN det är ju en visstidsanställning, jag kommer ju få söka nytt jobb till sommaren. Vad väger tyngst liksom? Kollegorna på nuvarande ställe eller fast anställning? Hur hade ni gjort?

Nä, nu ska jag dricka upp mitt té och njuta av lugnet. 


1 kommentar:

Erika sa...

Va kul! Grattis! Tycker du ska vara kvar på nuvarande.. Bra att få en sammanhängande erfarenhet från en och samma skola + det rör alltid på sig på skolor så vem vet du kanske får ytterligare förlängt när det närmar sig.