söndag 20 september 2015

Att komma iväg när motivationen tryter.

I kväll skulle jag tränat med Fredrik.
Men fick sms av honom vid 19 att han inte pallade träna då han hade råkat somna i soffan och allmänt kände att han behövde en vilodag, så i den stunden släppte jag i princip kvällens träning.
Men så blev jag så bitter över att jag var så inställd på att träna, så jag tog mig i kragen, slängde på mig träningskläderna efter att jag lagt Loui och rullade iväg.
Hur skönt som helst efteråt! Då kan man ge sig själv en klapp på axeln. Tre gånger fick jag till denna vecka. Blir SÅ NÖJD när jag lyckas få till det antalet träningsdagar.

Nu har jag snart druckit upp mitt.. kvällsté, nästan natt-té.. Time for bed.. om man tittar på uret. Huvva. Sov gott fina ni!

Loui tog selfie i dag. Såg lite skoj ut.

Inga kommentarer: