torsdag 10 september 2015

Helgens planer

Är astrött just nu men ska bara göra ett litet inlägg.
I kväll har jag haft sällskap av David, vi åt sushi, snackade massor och såg en rulle. Får bli fler såna kvällar, speciellt då Björn är iväg och tränar hela kvällen.

I morgon kommer syster yster över. Björn och My åker iväg på kryssning med Emma. Så det blir rätt lugnt här hemma. Till och med så att hon tänker sova över, mysigt!

På Lördag ska jag agera chaufför åt en bekant. Hon gifter sig och behöver lite hjälp med transport av både barn och hundar, så det hjälper jag till med och får en liten peng på köpet också. Lovisa kommer hänga med Loui under dagen, får se hur vi gör till kvällen, vi har inte pratat igenom det ännu.

Och på Söndag är planen att jag ska träffa W. Det var ett tag sen och jag vill ju se hur det är med honom. Eventuellt behöver vi leta bil i helgen också då passaten ska säljas.. och så har vi eventuellt (yes, I like that word) har vi en köpare på Dodgen också, en kollega som låter lite intresserad.

Så, nu har jag nog skrivit klart. Dags att borsta tänderna och fylla på lite energi inför morgondagen!

Alltid SÅ NÖJD vid matbordet. Våran lilla kille.

Inga kommentarer: