tisdag 15 september 2015

Jag har en "trumf på handen".

Ungarna är lämnade, jag sitter här och trycker i mig frukost och om en stund är det dags att rulla mot jobbet.

Sitter här och känner mig rätt nöjd. Kommer att få jobberbjudande på Torsdag, på Björknässkolan, det är ganska säkert. Fick SÅ BRA referenser från mitt gamla jobb, så att man blev rörd till och med. MEN... har en till intervju jag ska gå på, och helst innan Torsdagen. Detta ställe ligger i Hägersten, så enligt mig är det mer värt, då jag kommer ha kortare väg till och från jobbet (viktigt när man har barn som går på dagis, oj ursäkta, förskolan). Så, återstår att se om jag lyckas ändra intervjutiden...

Nu ska jag borsta tänderna och inte sminka mig.. vi ska bada i dag. Och idag vill jag då f*n inte ha en hård badring (ni vet såna där man slänger ner i vattnet och dyker efter?) rakt i pannan. Det var inte skönt förra Tisdagen.

Sen är jag grymt stolt över Björn som fixat så bra och fin med bilen! Nu ser den ju hur fin ut som helst (lite dammig nu förstås men lacken blev asbra och ingen rost nånstans). Och den går igen! Duktiga älskling!


Inga kommentarer: