måndag 18 januari 2016

Så här bor jag.

Måndag kväll och båda barnen ligger i varsin säng. My har dock inte somnat än då jag precis lade henne där...

Det har varit en härlig kväll med My och Loui. De börjar sakta men säkert leka mer och mer med varandra vilket är jättekul att se!

Dagen på jobbet har dock varit mycket mer tålamodskrävande. Jag har den med den "svåraste" eleven att göra med denna vecka. Kort sagt blir jag trött på min egen röst dem veckorna jag har henne.

I morgon kväll kommer Björn hit och äter middag med oss. Vi har börjat göra lite så då en hel vecka utan barnen blir för jobbigt, inte bara för barnen utan även för oss föräldrar. Tycker det funkar väldigt bra.

Har planerat lite för helgen men inte så mycket. Linser hos Smarteyes, tvättstuga och träffa vänner, typ. Blir en lugn helg då jag har My och Loui över nätterna (B's kollega åker iväg på semester på Fredag och då har han jouren den veckan).

Jo, här har ni lite bilder på hur det ser ut hemma hos mig/oss.



Så där lagom städat, haha..



Mysigt..
Omysigt..


Planen är att få upp mer saker på väggarna men det tar jag inom sinom tid. Nu är allt det "nödvändiga" på plats åtminstone.

Nu ska jag kolla om jag hitta nå Walking Dead-avsnitt on da web. Wish me luck!

Inga kommentarer: