fredag 15 januari 2016

Fredag!

Och därmed kids hem till mig!

Vad jag har längtat efter de, Det har varit FÖR LUGNT i den här lyan,
I går var jag till gymmet och efteråt preppade jag lite inför deras ankomst. Bäddade rent sängar, sorterade tvätt och inhandlade lite mat. I kväll blir det pizza. Lite extra mycket Fredagsmys.

Börjar jobba om 45 minuter. Rätt jäkla skönt att ha bil dessa dagar när det är så här svinkallt ute. -17 grader kallt.. Helt sjukt. Kallt i bilen med förvisso, men varmare än ute ändå...

I helgen är planen att gå på julgransplundring i Stackenparken och sen träffa syster yster/moster. På Söndag får jag se om vi kan träffa Jenny, Noah och Molly, skulle vara kul!
Går inte vara ute i det kalla vädret nå längre stunder.. inte kul när fingrar och ansikte förfryser.

Nä, ska dricka upp mitt té och se nyheterna.
Ha en trevlig helg!







Inga kommentarer: