lördag 2 januari 2016

Första Lördagen 2016.

Lördag i dag då.
Fick en någorlunda sovmorgon i dag måste jag säga. halv sju vaknade lilleman. Själv trodde jag klockan var fem, så det var en positiv överraskning. You never know when kids intends to wake up.

Vad händer i dag då?
Planen är att hälsa på hos syster yster. Jag funderar även på om man ska ta en sväng förbi Ikea, skulle fan behöva en matta hit till köket då golvet ser så tråkigt ut, och då det inte kommer att bytas ut dem närmsta åren.

My sover än. Loui leker för fulla muggar med sin aktivitetsleksak han fick av Jenni och Micke i julklapp. Den blev populär hos båda kidsen, så klart.



Rätt skönt att bloggsuget infunnit sig igen måste jag säga. Kul att skriva om vad som händer och så. Sen att min fina moster tittar in här då och då och pysslar ihop fina kollage av alla bilder är ju härligt det också!

Näe, nu ska jag ta på mig nå tofflor eller dylikt, kallt om fossingarna!

Inga kommentarer: