torsdag 14 januari 2016

Det blir inte alltid som planerat.

Den här veckan hade jag planerat att träna mycket mer än jag gjort.
Det som sabbade det hela var att gymkortet i Tisdags morse inte fungerade. Hade velat få till 3 gånger denna vecka innan barnen kom över. Men, fick mig lite träning i går och ska köra i kväll med.

Fick sällskap av Fredrik i går och sen bjöd jag honom på middag som jag så länge lovat. Pasta med pastasås. Simpelt och gott. Sen satt vi och pratade om allt möjligt sent in på kvällen. Lite halvseg i dag. Tur man hade lite sovmorgon i dag dock. Och damn vad jag gillar min säng. Så jäkla skön. Förstår som sagt att My hellre sover i den än i sin egen....

Får mina två fina barn i morgon. Ska se till att preppa med mat och göra i ordning lite här hemma innan de kommer.

Nä, borsta tänderna och rulla iväg mot jobbet. Det är visst sjukt kallt ute i dag, fryser bara jag tänker på det.


Inga kommentarer: