tisdag 20 oktober 2015

Nöjd.

Hemma å vabbar med Mysan i dag. Har precis plockat undan diskberget i köket och passade samtidigt på att ringa Telia. Hade tänkt säga upp mobilabonnemanget för att komma ner i pris men hon jag pratade med hade ett abonnemang som kunde matcha en annan operatörs abonnemang som jag kollat in. Så, jag tecknade nytt och kom ner 175:- i månaden. Rätt nöjd.

Planen för dagen är att rulla iväg nånstans med syster yster dessutom. Komma ut lite med skrutt. Hon har inte varit så värst aktiv den senaste veckan. Stackarn.

Körde triceps, bröst och axlar i går på gymmet, bra pass. I dag känner man av träningsvärk i triceps kan jag säga.. och i skrivande stund börjar det kännas i axlarna också.

Måste komma ihåg att regga vab hos både FK och jobbet... Segt med alla dessa kom-ihåg-saker.
Nåja, ska fixa vidare här.. Ha en bra dag alla ni där ute!

Benen börjar kännas i bra form tycker jag.. gotta keep up da workout!

Inga kommentarer: