söndag 18 oktober 2015

Trött, tröttare, tröttast.

Femte dagen då. 
My har fortfarande feber.
I går försvann den ett par timmar i alla fall kändes det som. Är som värst på morgonen tycker jag.
Får tyvärr inte i henne Alvedon, hon totaldissar. Likaså med hostmedicin. Varför i hela friden skulle Theracough sluta med honungssmaken?! Skit.
Nåja, hoppas hon blir bättre nu, lillskrutt. Annars blir det till att vabba i morgon.

Gårdagen var trevlig. B's mamma och systrar kom över på eftermiddagen. Jag passade på att åka till affären och kolla lite, det blev en höstjacka. Dunvästen jag har räcker inte riktigt till, dessutom är den för stor.



I dag har jag jävligt trötta ben. Träningsvärken är ett faktum. Att sätta sig ner är ett projekt, haha.. likaså att knata iväg efter att ha suttit ner en stund. BUT I LIKE IT.
Så vet man om att man gjort bra ifrån sig och att man lever..

Vad händer i dag då?
Jo, syrran vill träffa kidsen. Så antingen drar vi nånstans, eller så får hon komma över. Återstår at se skicket på lillskrutt sen när hon vaknar igen. Kanske blir så att jag och Loui följer med Jenni till Farsta istället... så får Mysan stanna hemma med Björn. Nåja, spånar lite här märker jag.

Nä, lite té på det här så man vaknar till liv kanske?

Inga kommentarer: