lördag 25 april 2015

Dagens planer.

Lördag i dag då och det innebär städdag i samfälligheten.
Vi är med och hjälper till så gott vi kan med två barn, sedan äter vi lite lunch innan det är dags att åka iväg på äventyr! Har lovat Mysan att hon ska få åka tunnelbana i veckan, och i dag ska jag åka och hälsa på min brukare. Så då gör vi en lite rolig sak utav det och åker kommunalt, tydligen massa roligt när man "bara" får åka bil jämt. Vi åker till Gubbängen först tänkte jag, syrran får hänga lite med My medan jag och Loui hälsar på brukaren. Enklare att sitta o prata med bara ett barn i famnen.
Vet inte vad Björn tycker om planen, han är inte riktigt inkluderad än, han får nog säkert följa med till brukaren men jag gissar på att han hellre gör annat under tiden.


Nu ska jag jaga lilla huliganen här på golvet som river ner allt tidningspapper som vi brukar elda tillsammans med veden i öppna spisen..



Inga kommentarer: