onsdag 22 april 2015

26 662

Sitter här all-read-faced men helnöjd.
Det blev träning på gymmet med Cathi. Vi körde ben, rumpa och mage. Ett asbra pass!
I dag har jag dessutom knatat massor. En promenad till Fruängen med Vendela och Malin, Vi hade 66 Kvadrat som mål och det var ett väldigt bra mål. SÅ GOD LUNCH. Mysigt och supergott, och så kom vi lagom på nåt sätt, ingen lunchrush. Därefter gick vi till Långbroparken där vi matade lite otacksamma änder (ville inte ha vårat goda bröd) och därefter åkte vi hem. Eller ja, jag skickade V och M på bussen, det fanns bara två platser, sen bestämde jag mig för att knata hem i rask takt istället. 45 minuter tar det från Fruängen till Ormkärr. Så i dag har jag fått ihop väldigt många steg, som ni ser på rubriken.






Loui tyckte det var skoj med alla fåglar, speciellt fisk- och skrattmåsarna som flög i cirklar och skrek.
Nu ska jag lägga Mysan i säng, därefter ta en välbehövlig dusch! Skriver kanske lite mer sen..

Inga kommentarer: