fredag 17 april 2015

Dagens planer.

Då var Fredagen här. Loui ligger i sängen och My får se lite film.
Vi använder tjänsten Viaplay just nu men jag funderar på att byta till Netflix istället, ska åtminstone prova på Netflix gratis i en månad för att sedan bestämma mig för vad jag ska fortsätta med.
Det som gör att jag inte är nöjd med Viaplay är att det inte finns nån "börja-från-början-knapp" på Viaplay, så har man sett klart filmen/serien utan att ha låtit filmen avluta sig själv så hamnar man i slutet nästa gång man ska se den igen, och då måste man spola tillbaka hela skiten. Känns jävligt omodernt att den funktionen inte finns faktiskt, minus för det Viaplay.

Planen i dag är att ta det lugnt på förmiddagen för att sen ösa järnet på lekland i Länna, tror Andy's lekland finns där, eller nåt annat som Björn varit på med My som de gillade. Syrran hänger med oss dit dessutom, mycket trevligt! Därefter åker vi till Björns jobb och skiftar däck på Golfen, kanske dags för våra egna bilar att få på sommardäcken.. Som Vendela sa, lite skomakarens barn på den där, sist ut liksom..

Det var riktigt skönt att komma iväg till gymmet i går kväll. Testade på Flex i Farsta, en helt okej anläggning. Det blev 30 minuter cardio och rygg+biceps. Ska träna i morgon också, Emma har lovat att passa kidsen en stund efter att hon kommer, och som det verkar vara nu så slipper nog Björn jouren. YES. Så kan jag fortsätta träna bort "påskviktspålägget", hehe. Jo, lite har jag gått ner sen förra Fredagen. Minns inte vad jag vägde då, då jag råkade trycka "registrera vikt" innan jag skrev in den rätta vikten, men -0,8 kg skulle jag tippa på. Alltid något!

Haha, vilket fånleende jag fick till på spännisbilden :'-D. 

Inga kommentarer: