tisdag 1 mars 2016

Blödande ekonomi.

SÅ!

Nu har man varit duktig i ett par timmar. Städat här hemma och sorterat om hela garderoben! Det blev två Ikea-kassar som åkte ner till källaren, och nu är det mer strukturerat i skåpen, skönt.

Ska dra i mig lite té och en bar, därefter drar jag och Mysan till centrum och handlar hem lite nödvändigheter.

Kan säga att jag känner av löpturen på gymmet, benen är rätt möra, haha. Men på ett härligt sätt! Längtar till mig mitt nästa springpass!

Happ, för stunden verkar skrutt må bra, hostan sitter i men febern är borta nu i alla fall. Tror jag blir hemma med henne i morgon med, annars lär man bli uppringd i morgon ett par timmar efter lämning, kan jag ge mig fan på. Nu får det va slut med vabbandet snart, lönen kommande månad lär inte bli den roligaste, vet inte ens om jag vill se lönespecen när den väl kommer..

Lite bus med lilleman i går, full fart på han!

Inga kommentarer: