söndag 21 februari 2016

Helgens bravader.

Härlig helg! Snart till ända dock.

Sitter här och är lite sugen på mer té, men då får det bli lite roiboos så man inte piggnar till.
Sa upp tidigt i morgon bitti och träna.
Har planer för hela veckan och då kan man lika gärna träna på morgonen så det slipper bli så sent med annat sen.

Helgen var som sagt härlig. I Fredags var kollegorna här och käkade middag hos mig. Kacklade på i vanlig ordning när vi väl sågs. Rätt härlig grupp, är vi. Mycket skoj och många skratt. Så härligt att vi fungerar så bra!

I går hade jag tvättstuga (åh så roligt), sen drog jag iväg och tränade och körde bröst, axlar och triceps. I dag kom träningsvärken smygandes, hehe. SÅ SKÖNT.
På kvällen drog jag ut på krogen med Fredrik och Alex, ett par vänner man inte träffat på länge. Eller ja, Fredrik har jag ju tränat tillsammans med men det var länge sen man hittade på nåt utanför gymmet, likaså med Alex, år och dar sen vi sågs senast. Så det var väldigt kul.
Skönt nog blev det inte så sent.

 


I dag har jag inte gjort många knop, det blev en kebabrulle till frukost/lunch. Fasiken va gott det var. Sen tog jag mig faktiskt till gymmet och körde rygg och biceps. Blev ett bra pass.
Passade på att sola lite efteråt på Solakuten i närheten av centrum, skulle ju va rätt najs att slippa se likblek ut..

Näe, té var det va. Ha en bra kväll hörrni!

Inga kommentarer: