tisdag 23 februari 2016

The Revenant.

Tisdag morgon. Jag är dock redan framme vid Onsdagen haha, always a day ahead!
Trevligt i går, var hos en polare å käkade middag och spelade tv-spel. Blev lite sent men vad gör det när man har sovmorgon dagen efter.

Jobb i dag i vanlig ordning. Sen åker jag till huset för lite middag och träffa kidsen. Det är SÅ tomt utan de här. Man känner verkligen att en stor del av en är borta just nu.
Så det ser jag fram emot. Sen ska jag dra förbi affären och fylla på lite kyl/frys.

På Onsdag ska jag och Erika på bio efter jobbet. Vi ska se The Revenant. Ny film med Leonardo Di Caprio. Den verkar riktigt rå, men bra. Di Caprio äger, så man kan ju inte låta bli att titta på hans filmer.



På Torsdag ska jag faktiskt kika upp en tatueringsstudio här i Högdalen, dem ska visst vara rätt bra. Behöver fixa mitt lejon på ryggen. Men har en annan liten tatuering jag vill ha. Så det ska bli spännande och se vad de säger.

Näe, nu göra i ordning sig och knata mot jobbet! Adios!

Inga kommentarer: