måndag 3 april 2017

Snabbinlägg?

Happ, iväg till jobbet alldeles strax. Har packat ryggsäckar till max.
Ena ryggsäcken så jag har med mig mjukisar och annat välbehövligt i natt och i morgon bitti hos brukaren och sen badkläder inför morgondagens bad med eleverna och sen så ska jag hem till Mathias efter jobbet imorrn. Kommer alltså jobba 8-16.30 och sen jobba ca 17.30-07.00 för att sen hoppa på mitt ordinarie pass i morgon som är 07.45-16.15. Phu. Men det kommer nog gå finfint tror jag. Men som sagt, det blir en del packning då i och med att jag inte åker hem emellan.

Helgen va fin. Jobbade i lördags och det gick väldigt bra, mycket rutiner sitter i fortfarande. Sen träffade jag Mathias och igår gjorde vi egen tapas, sjukt gott, men så mycket det blev för två personer! Kan ju påstå att vi åtminstone blev mätta :-D.


Näe, måste rusa nu!

Inga kommentarer: