tisdag 25 april 2017

Mycket veckan framöver.

Sitter här och bävar lite inför helgen/nästa vecka.
Blir en hel del jobb då. Till att börja med fredagen, jag har min stängning på fritids och direkt därefter ska jag till W och jobba då, 18-09. Kan ju hoppas på att man hinner skaffa sig nåt man kan inmundiga sig till middag innan man börjar arbetspasset.
Sen händer lite roligare saker. Middag och häng med Erika med familj, lördag kväll. För att sen dagen efter jobba igen. Dock inte förrän 17... tror jag.. till 7 på morgonen. Jävla skönt att det är röd dag på måndag och därmed stängt på skola och fritids. Men några extrakronor lär det bli i OB.
Och sen hoppar jag på intro hos en ny brukare på tis- och torsdag 17-23. Kommer njuta av helg därefter med endast kids and no work kan jag nog lova redan nu.

Båda barnen ligger i säng nu. Loui sover gott och My lade sig nyss.
Hoppas på en lugn natt, det fick jag förvisso i går. Loui har annars haft lite mardrömmar på nätterna då man behövt gå upp ett par-tre gånger under nätterna, sånt sliter.. (minns dock första tiden med honom, those nights var inte att leka med).

Sen dag i morgon, vete fan vad vi ska hitta på till middag. Helst ska det vara tillagat och klart när vi kommer hem.. kan i och för sig bara koka lite spaghetti och hälla på köttfärssåsen som står i kylen, lite tråkigt med samma mat flera gånger under en och samma vecka dock. Nåja, hellre det än att Loui somnar utan mat för att han inte orkar hålla sig vaken.

Ni som sökt semester.. har ni fått beviljat än?
Inte vi. Vi skulle skicka in våra önskemål för två veckor sen, dock hörde chefen av sig och sa att vi behövde skicka in nya önskemål då så många sökt semester samtidigt.. kul jul.. De är så sjukt jävla sent ute redan som det är  och sen ska vi skicka in nya nu?! Det är ju snart sommar!?
Tror många kommer bli missnöjda i år.

Näe, nu ska jag inte ordbajsa vidare. Ska nog surfa hem några bars istället från mmsports.se.
Ha en bra kväll!









Jag vet inte riktigt men jag tror nån (en viss My) kan ha lånat min telefon lite och lekt med kameran....

Inga kommentarer: