lördag 23 april 2016

Lördag kväll.

Sitter här i lugnet och sippar i mig lite gott té, Farsta Kahls egna blandning. Mycket gott.
I kväll lyxade vi till det med hemmagjorda minihamburgare.. dem blev sjukt goda! Är rätt sämst på det här med matlagning från grunden just nu men ibland blir det bra.


Helgen har varit härlig so far. Syster yster hängde med oss i går eftermiddag och kväll. I dag har det varit en lugn dag. Vi var ute en stund på gården jag och kidsen och sen for vi till Haninge och handlade på Ica maxi. My ville passande nog in i deras "minihus" och lekte järnet där medan jag och Loui handlade. Var visst fartkontroll på vägen dit men tur nog blev man inte "lasrad på"...

Får se vad morgondagen bjuder på, ska kolla om några vänner med barn vill ta och ses. Vore kul för barnen att leka med andra i deras ålder som de känner.

Annars då? Mår jävligt bra.
Bra känsla i kroppen. Trots lingonvecka på G..

Måste ta hit hårddisken från huset snarast möjligast nu, 500 MB kvar i ledigt utrymme på datorn, haha... Bilderna jag överförde från gamla datorn tar sitt lilla utrymme...

Annars har jag inte så mycket mer att dela med mig just nu känner jag. Hur har eran helg sett ut so far?

Inga kommentarer: