måndag 18 april 2016

Det rullar.

Happ, i skrivande stund får man höra att det kommer fortsätta va grått och tråkigt väder. Just nu är det i alla fall soligt ute. Alltid nåt!

Jahapp, ska sätta mig ner och blogga igen, får lite påminnelser/tillsägelser från olika håll.

Helgen var finfin. I Fredags blev det lite party. Det var en rolig kväll!
I Lördags var jag bakis, hade uppenbarligen för roligt på Fredagen, haha... Så det blev film och chill då bara. I går träffade jag Therese och lilla Charlie och tog en lunch med de i Kungens kurva. Mycket mysigt! Sen fick jag arslet ut att måla dörrarna mellan hall och vardagsrum. Det kommer nog bli finfint när det är klart! Sen bjöd jag in mig på middag hem till syrran och Micke, alltid trevligt att sitta och snacka om allt möjligt med de. De hade skaffat en råsaftscentrifug, och det Micke gjorde blev väldigt gott!





Lyckades träna lite i går också, körde rygg och biccar. I dag är planen att träna igen. Och måla lite mera.

Nu ska jag packa träningsväskan, och sen rulla mot jobbet. Ciao!

Inga kommentarer: