onsdag 25 januari 2017

Snart semester

Sitter här i köket och hoppas på att båda barnen somnat. Loui hade svårt att komma till ro i kväll, antagligen för att vi sov en stund under dagen, men ändå bad han om att gå och lägga sig vid halv åtta.. ja, ibland kan det ju bli så, inte alla gången man själv kommer till ro.

Inte varje dag man får till en sån här mys-stund.. lilleman sover ju sällan på dagarna nu för tiden. Men välbehövligt när man inte är helt 100.
Vi har varit hemma även i dag som ni kanske förstått. My har fått vara på förskolan.
Jenni var och hämtade henne efter jobbet så slapp vi åka iväg på eftermiddagen. Och trevligt nog köpte de med sig sushi. Nami-nami! Bästa snabbmaten. Enligt mig i alla fall.

Jag har hunnit packa lite i dag. Planerat lite på vad man kan tänkas ha på sig till Gran Canaria. Det blev lite gott och blandat, men ska se över vad man behöver inte behöva släpa med sig, dumt med alltför mycket kläder..

I morgon kommer Björn och hämtar barnen, sen är det tvättstuga som står på schemat för min del. Sen är tanken att åka till Farsta centrum en sväng, inhandla lite saker och därefter träna på gymmet! Det är inte så man hinner så mycket på fredagen. Måste visst hinna med första tunnelbanan som går för dagen (04:48, satans tidigt). Men då är vi på Arlanda i tid också, man behövde tydligen va vid check-in 1 ½ h innan flyget lyfter. Kan ju hoppas att man lyckas sova en stund på planet men känner jag mig själv så kommer jag inte kunna det.. somnar sällan i fordon av olika slag.

Nu ska jag ta och borsta tänderna och hoppa i säng, kände mig jävligt trött helt plötsligt. Nattinatt på er!

Inga kommentarer: