lördag 22 augusti 2015

Lovat.

I dag fick jag sovmorgon. Gud vad skönt att få sova ut.
Ska se till så Björn får sova ut han med, i morgon. Ge och ta.

Just nu är han på rinkboll. Vi ska ut om en stund och leka med Maria och hennes kids. Har ju inte träffat henne på evigheter i och med att hon varit iväg en massa i sommar och att jag börjat jobba.
Sen är planen att hämta bmw:n från Jordbro för att få igång den och sälja iväg den, som det ser ut nu.
Därefter vet jag inte vad vi hittar på.

Fan vad störigt... har plåster på vänster pekfinger (gjorde ett oplanerat försök på att skära av mig pekfingertoppen förra helgen) och det känns helt fucked up att skriva på tangentbordet då, hejdå fingersättning...

Har gått och lovat att vara chaufför den 12:e September, en väns bekant gifter sig då och behöver hjälp med skjuts av barn, hundar och morföräldrar det datumet. Schemat såg tajt ut må jag lova.

Nu ska jag göra i ordning mig lite så man ser lite mer proper ut än vad man gör nu (penntroll typ).

Bild från gårdagskvällen, var till Aspuddens IP och kollade på Diego (grannen bredvid) som spelade match. 

Inga kommentarer: