torsdag 9 juli 2015

Utmana varandra.

God morgon!
Sitter här och kollar på lite nyhetsmorgon med Loui, det handlar om feta katter. Försökte ringa mamma som har ju en riktigt fet katt, så tyckte det programmet hade varit något för henne, men hon svarade så klart inte..

Dagens planer är att åka ut till raukerna här på Gotland, det ser ut att bli norrut på öjn. Stör mig lite på meterologerna som ger olika budskap dag till dag. Känns som att vem som helst kan bli meterolog eller driva en sida om vädret.......

Det blir en hel del onyttigheter här på Gotland också, tur nog går vi en hel del. I går utmanade jag Micke lite, därmed fick jag 17 500 steg. Förlorade med 1000 steg, så nära men ändå så långt ifrån. I dag tänkte jag försöka komma upp i många steg också, får jag till 20 000 så blir jag jävligt nöjd!

Ska låta lilleman krypa runt lite på golvet och sen dra iväg på en promenad, resten av gänget går ändå inte upp förrän tidigast nio. Nästa morgon får Björn ta Loui och då smiter jag ner till My och hoppas på att få sova ännu en timme.

Liten del av fina Visby.


Inga kommentarer: