lördag 18 juli 2015

Jobbig period.

Lördag morgon. Jag är uppe med tuppen. Själv, än så länge. Bara en tidsfråga innan Loui vaknar, var nämligen helt 100 på att han skulle vakna nyss, så tänkte jag lika gärna kunde gå upp istället för att lägga mig igen.

Vad händer i dag då? 
Utgång med Lillian, om hon inte är för bakis för det i dag.. såg precis att hon varit ute i natt. Förfest hos henne, utgång till Patricia och därefter efterfest, de kör på hårt de, hon och Camilla. Vet inte om jag orkar allt det där, med barn har man inprentat i bakhuvudet att "det är en dag i morgon med"..

My är i en härlig fas just nu.. spottar, skriker, testar, ja... you name it. T.R.O.T.S.
Inte kul för fem öre men det är väl bara att rida ut den stormen. Sen att hon fått för lite sömn de senaste dagarna gör ju inte "trotset" bättre direkt. Nä, när hon får sina utbrott så blir det fan en time-out. Antingen får hon gå in på sitt rum och lugna ner sig eller så avbryter vi aktiviteten och åker hem, det får fan bli så. Man måste sätta ner foten ordentligt har jag lärt mig.

Nu är lilleman vaken. 
Ha en härlig Lördag, ser ut att bli ordentliga skurar nu på morgonen.
Här kommer lite bilder från gårdagen, häng med Lillian och tvätt av bil. Dodgen ska säljas. Intresserad?



Heeeeeeelt sandig...
Mys i lekstugan!

Inga kommentarer: